istopolitia

Η Istopolitia ξεκίνησε χωρίς σκοπό.
Τι σημασία έχει ποιος είμαι, ο Γαληνός είναι πιο κοντά σε αυτό που θα έπρεπε να είμαι...

Θα με βρείτε κι εδώ: Alter Logs | twitter | youtube | sync
Αξίζει να διαβάσετε: σπουδαία κείμενα άλλων bloggers

7 Φεβρουαρίου 2010 | 0 comments |

Φάλτσα Μπάντα- Λίλια



Δίσκος: Στην άκρη του δρόμου (2000)
Στίχοι-μουσική: Κωνσταντίνος Γούσης
Ερμηνεία: Κωνσταντίνος Γούσης, Θωμάς Καρτσιούκας


όμορφη γλυκιά μου αγάπη
μάτια καλοκαιρινά
με ζεστάναν κάποιο βράδυ
και 'γώ κρύωνα μετά

έλα πάλι στο όνειρό μου
για να παίξουμε κρυφτό
για να δεις αν σ' αγαπάω
για να δώ αν σ' αγαπώ

τρόμου σιγή μ' έχει σκεπάσει
κι είναι τόσο ερωτική
σαν εκείνο μας το βράδυ
που γελούσες σαν παιδί

εγώ γεννήθηκα τη μέρα
που σε είδα το πρωϊ
να κοιμάσαι σα νεράϊδα
στου κρεβατιού σου το κλαδί


και όλα πάλι θα σ' τα δώσω
στο βοριά μες στη νυχτιά
κι ας τα πέρνει ο αέρας
θα σ' αγγίξουνε μετά

τώρα μόνος θα κοιμάμαι
στο σκοτάδι την αυγή
τι κι αν αύριο ξημερώνει
αφού δεν είμαστε μαζί


έλα απόψε σαν αστέρι
στου ουρανού μου τη σιωπή
μιαν ευχή θα κάνω πάλι
στου έρωτά μου τη σκηνή

τη ζωή πως να κερδίσω
μάτια καλοκαιρινά
τώρα που κρυώνω πάντα
και δακρύζω στα κρυφά

όμορφη γλυκιά μου αγάπη
μάτια καλοκαιρινά
ας ερχόσασταν για λίγο
κι ας μου φεύγατε μετά


και όλα πάλι θα σ' τα δώσω
στο βοριά μες στη νυχτιά
κι ας τα πέρνει ο αέρας
θα σ' αγγίξουνε μετά

τώρα μόνος θα κοιμάμαι
στο σκοτάδι την αυγή
τι κι αν αύριο ξημερώνει
αφού δεν είμαστε μαζί

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

Eθελοντισμος