istopolitia

Η Istopolitia ξεκίνησε χωρίς σκοπό.
Τι σημασία έχει ποιος είμαι, ο Γαληνός είναι πιο κοντά σε αυτό που θα έπρεπε να είμαι...

Θα με βρείτε κι εδώ: Alter Logs | twitter | youtube | sync
Αξίζει να διαβάσετε: σπουδαία κείμενα άλλων bloggers

Πολιτική δήλωση

πολιτική δήλωση Μέσα μου παλεύουν δύο αντίθετες δυνάμεις...
Από τη μια η βαθιά μου πίστη στο ανείπωτο, στο καινοφανές, σε μια Πολιτεία χωρίς βάσανα και εξαθλίωση!
Από την άλλη η θλιβερή πραγματικότητα, η δύναμη της μνήμης και της εμπειρίας, η αφοπλιστική στα όνειρα μου ανθρώπινη Ιστορία...

Τα πρώτα με οδηγούν στην αναζήτηση μιας νέας Πολιτείας και στην ελπίδα πως μια τέτοια Πολιτεία υπάρχει, αρκεί να το θελήσουμε!
Τα δεύτερα με προσγειώνουν στην ιστορική πραγματικότητα, γεμίζοντας με απελπισία, πως ό,τι κι αν κάνουν ή πουν κάποιοι άνθρωποι, πάντα θα υπάρχει η αδικία, το μίσος, η βία, η λαγνεία της εξουσίας και η απληστία του χρήματος... Σε κάθε Πολιτεία και σε κάθε κοινωνικο-οικονομικό σύστημα..

Τον ατομικό μου ρόλο διάλεξα. Θα είμαι πάντα με τους αδικημένους και πάντα θα αντιδρώ στην αδικία είτε έχουμε καπιταλισμό είτε είχαμε κουμουνισμό, είτε θα έχουμε κάτι άλλο... Θα είμαι πάντα απέναντι. Θέλω να είμαι απέναντι... Και θα είμαι!

Αυταπάτες δεν έχω, πάντα θα υπάρχει αδικία, ανισότητα και πόνος. Μα όσο πιο ευαίσθητοι γινόμαστε σ' αυτά, τόσο λιγότερο μάταιος μοιάζει ο κόσμος μας. Τόσο περισσότερο η "Τέλεια Πολιτεία" δε μοιάζει μ' όνειρο...

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

Eθελοντισμος