istopolitia

Η Istopolitia ξεκίνησε χωρίς σκοπό.
Τι σημασία έχει ποιος είμαι, ο Γαληνός είναι πιο κοντά σε αυτό που θα έπρεπε να είμαι...

Θα με βρείτε κι εδώ: Alter Logs | twitter | youtube | sync
Αξίζει να διαβάσετε: σπουδαία κείμενα άλλων bloggers

18 Φεβρουαρίου 2010 | 0 comments |

Σημίτεια κερδοσκοπία...

συναλλαγματική συναλλαγήΠάρτε κι άλλα μέτρα...
Αναρωτιέμαι, ποια θα ήταν η διαφορά με το Δ.Ν.Τ. Τα μέτρα που μας επιβάλει η Ε.Ε., δε διαφέρουν σε τίποτα... Τη στιγμή που δανειστήκαμε με 6% ενώ στο Δ.Ν.Τ θα ήταν 1%., αυτή είναι και η μόνη διαφορά.. Ευρωπαίοι θέλετε τέτοια μέτρα, δώστε μας τότε δανεικά με 1%, όχι με 6%... ΕΛΕΟΣ!!


Σημίτη μου... Σημίτη μου... Πάει και το σπίτι μου...
Φάγανε, ήπιανε, κλέψανε είπαν να βάλουν και χέρι στο πατρικό (Το μόνο που απέμεινε...) Άρε Σημίτη με τα λογιστικά σου κόλπα και την πλαστή Ισχυρή Ελλάδα... Παραμύθια... Το σπίτι μου θα το σώσω? Την ίδια πολιτική δεν εφαρμόζουν... Άρα???


"Συναλλαγματική συναλλαγή"! Νέος όρος στον δημόσιο διάλογο...
Τουτέστιν, Κρυφά φθηνά δάνεια made in USA BANK, για να μπούμε στην ΟΝΕ! Φοβού των Βρυξελλών λοιπόν.. Μα αυτά τα κόλπα είναι διεθνώς γνωστά. Και οι Ιταλοί τα έκαναν και πόσα ακόμα δεν ξέρουμε.. Αυτές είναι οι Τράπεζες... Μόνο που όταν τα κάνουν οι μικρο-επενδυτές τότε μιλάνε για κερδοσκοπία κι όταν τα κάνουν οι ίδιοι, τότε όλα ΝΟΜΙΜΑ! Ο κόσμος της Πολιτικής Οικονομίας.. είναι δηλαδή κερδοσκοπία με γραβάτα. Απλά πράγματα...

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

Eθελοντισμος