istopolitia

Η Istopolitia ξεκίνησε χωρίς σκοπό.
Τι σημασία έχει ποιος είμαι, ο Γαληνός είναι πιο κοντά σε αυτό που θα έπρεπε να είμαι...

Θα με βρείτε κι εδώ: Alter Logs | twitter | youtube | sync
Αξίζει να διαβάσετε: σπουδαία κείμενα άλλων bloggers

29 Οκτωβρίου 2009 | 0 comments |

Εγώ με τις ιδέες μου- Νικόλας Άσιμος


Δίσκος: Το φανάρι του Διογένη (1989)
Στίχοι-μουσική: Νικόλας Άσιμος
Ερμηνεία: Σωτηρία Λεονάρδου-Νικόλας Άσιμος

Εγώ με τις ιδέες μου κι εσείς με τα λεφτά σας
νομίζω πως τα θέλετε μονά ζυγά δικά σας 
Δε θέλω την κουβέντα σας ούτε τη γνωριμιά σας

Θα χτυπήσω εκεί που σας πονάει
κανένα δε θ' αφήσω εμένα να κερνάει
Θα με χρίσω ιππότη και τζεντάϊ
και άμα ξεμεθύσω σας λέω και goodbye

Και οι Θεοί σαν πείθονται εάν υπάρχει ανάγκα
για πόλεμο δεν έκανα ποτέ εγώ το μάγκα
και ούτε νεροπίστολο δεν έχω στην παράγκα

Θα τραβήξω το δρόμο μου, όσο πάει
κανένα δε θ' αφήσω εμένα να κερνάει
Θα απολύσω κι όποιον με περιγελάει
χιλιάδες δυο αλήθειες ο πόνος μου γεννάει
 
Εγώ στα δίνω έτοιμα και συ τα θες δικά σου
λιγούρα που σε έδερνε παρ΄όλα τα λεφτά σου
και ούτε στο νυχάκι μου δε φθάνει η αφεντιά σου

Δε σε παίρνει εμένα να κοιτάξεις
χωρίς καμιά ουσία εσύ θα τα τινάξεις
Είσαι θύμα του Νόμου και της Τάξης
δεν ξέρεις καν το λόγο για να με υποτάξεις

Είσαι θύμα του Νόμου και της Τάξης
δεν ξέρεις καν το λόγο για να με υποτάξεις

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

Eθελοντισμος